Followers

Sunday, July 10, 2011

CINTA~

Ada apa dengan cinta?


sering kali kita mendengarnya..namun ada apa erk sama cinta?..adakah cinta itu benar2 wujud dalam hidup kita?..atau cinta itu hanya terjadi dlm cerita..dlm drama..atau fairy tale?..kata orng cinta itu indah..kata orng cinta itu mengasyikkan..benarkah?..aku tidak pasti semua itu kerna aku baru sahaja mengalaminya..yang aku rasa cinta itu mmg indah..cinta yg aku alami sekarng mmg indah..cinta hati  yg baru kami bina masih baru..masih freshie!banyak yg perlu kami belajar lg..


cinta::::cinta::::cinta::::


memang semua orng mau mengalaminya..mahu hidup dlm cinta..mahu dicintai and mencintai..mau disayangi n dibelai..tetapi!..haruslah dengan cara yg betul..
jngan dibiarkan kita hanyut dlm cinta sehingga melalaiknNYA..cinta itu perlu dipupuk dengan kasih sayang..cinta itu  ikhlas..cinta itu suci..cinta itu memerlukan pengorbanan..cinta itu memerlukan keikhlasan..cinta itu..cinta itu..cinta itu..cinta itu...~~~~


jagalah perhubungan ini..agar sentiasa mekar..merah menyala..dan yg paling penting..andai cinta kita mmg ditakdirkan bersama sehingga ke akhir hayat..jagalah cinta itu dengan sepenuh hati..genggam lah cinta itu..jangan lepaskn cinta itu walau ada dugaan & halangan yg mendatang..sesungguhnya cinta itu mmg indah jika dpt melaluinya bersama~~


cinta::::cinta::cinta:::


cinta hadir tanpa dipinta..tanpa dipuja..tanpa dijemput..Cinta yg hadir dengan sendirinya..cinta sejati?...haaa..


*peliharalah hubungan kami dr segala yg dpt melalaikan kami..
*jauhkanlah kami dr segala kejahatan2 yg dpt melalaikan kami..
*panjangkanlah hubungan kami andai kami mmg ditakdirkan bersama..




+ cinta romantik
+ cinta romantis
+ cinta mempersonakan


# aku selalu mengidamkan lelaki yg..
1) tinggi dr aku
2)berbadn tegap
3) putih
4) pandai mengaji + jaga agama
5)terima aku seadanya..
6)rambut cacak!hehe..
7)baik
8)memahami aku..
9)menghormati orng tua..
10) pandai menceriakan suasana..
11) romantik!..
12)pandai bermain alat musik..lbh2 lg piano(optional)..
13) pekerjaan yg tetap..


Cinta hati aku sekarang..mempunyai kriteria yg aku idamkan..yg aku maukn..syukur kepadaNYA..semoga hubungan kami kekal sehingga ke akhir hayat kami..amin~~~Allah itu maha adil..








Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...