Followers

Thursday, July 12, 2012

Kawanku..



entah mengapa bergini kesudahan ccrita kami..far sedih sngt2..ni kali kedua far dibuang kwn..mengalir air mata ni tatkala menerima sms dr dia..far trlampau sedih..far syg kwn2 far..ada slh blh bncng ..far tahu far slh ngn dia..far mnta maaf sngt2..

i know im not a good friend..i know im too sensitive for what happen..i know..i know..far dh pnt jaga prasaan org lain sdgkan org lain ta pnh jaga hati far..far bnyk pndm ttng apa yg blaku..
itulh keburukn ttng far..iaitu pendam yg akhirnya memudrtkn hari sendiri..

dah 2 hari perkara itu berlalu..far rasa kosng je..rasa rindu ngn kwn2 far ..kwn yg rpt ngn far..hairie n ila..far syg drg sngt2..drg r yg mngisi kekosngn dihati far..menaikkn smngt far..far berjaya lpkn guy tu trs dlm ingatan far..kami slalu hangout tgthr..pergi karok..hang out..pergi tngk wwyg..pergi mandi air trjun..kngn tu semua..far rasa happy bila ada ngn drg..far tatau nk buat apa lg pas ni..

bob menasihati far..kwn sejati takan berubah hati..

hairie yg far dh anggp seprti abg far sendiri..wlau umur kami sama..tp dia lahir pd 7jan..manakala far lak 9 jan..beza 2 hari je..hairie suka buat lwk spontan dia..yg kdg kala blh buat far gelak tnpa hnti..blh buat kn far lupa tntng bnda lain..itulah hairie..far selesa ngn dia..
tp wjrkah dia ta nk kwn far semata mata hal mlm itu?..far mnta maaf sngt2..far tatau nk wt apa dh..sedih yg amat..nmun far hrus bgn..ila dh blk klntan..ila berpesan ngn far berbaik ngn hairie..nk berbaik mcm mna?..far sms dia ta bls..far btl2 tatau nk buat apa dh..

teruk sngt kah far ni?..kalau dh ini surtn takdir..far redha..far trima..maybe ada hikmah tntng apa yg blaku..

far ta pnh nk buang kwn2 far..seperti mana izzat buat kt far..sejaht mana pun dia..far tahu dia seorng yg baik..byk cter krng enk far dngr dr kwn2 yg lain..tp far tahu..dia ada sbb tertntu..far prcaya kt dia..

bg far izzat n hairie ttp kwn far smpai bila2..bg far klbhn atau kekurngn itulah yg melengkpkn sesuatu perkra..

buat temnku hairie..
aku mnta maaf sngt2 ats pa yg blaku..aku tahu aku slh..ni smua brlaku di luar jngkaan aku..aku syg kau wei..aku dh aggp kau sbgai abg aku..evn kita lhir thn yg sama..kau 7 jan..aku 9 jan..2 hari je bezanya..evn kau ta nk kwn ngn aku dh..aku ttp kwn kau smapi bila2..aku syg kau n ila..krng berdua slalu wt aku happy..evn kdg2 tu ada gaduh..tp tu semua itulh yg menguatkn lagi ikatn persahabtn kita..kan?..aku ta mkn lagi coklt kau bg aku tu..ta pnh buka lagi plstiknya..aku tatau cm ne lps ni antra kita..msti kau dh tank hangout ngn aku lagi kn?..kita slalu g karok..suara kau sdp rie..aku suka dngt..kau klakr orgnya..lps ni sapa nk wt lwk kat aku lg kalau bkn kau..aku smpn semua kngn kita bertiga rie..aku ta akn prnh pdm..

buat pmbaca setia far..hargailah kwn2 anda..persahabtan yg sejati takan berubah hati..kalau ada time machine nk je far berpath blk..tp itu semua mustahil..



Best regards,







Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...