Followers

Tuesday, October 16, 2012

Cerita Aku ..




Entah dimana silapku...mahupun langkahku..aku sekali lagi dipermainkan..aku kecundang..aku kecewa..hati ku terguris..aku rebah ..aku down sngt2..mlm smlm air mata n perasaan yg aku cuba tahan dan lawan..akhirnya jatuh juga..dayah..teman serumahku..cuba memujukku..aku tewas..air mata ku turun dengan lajunya..aku terlampau sedih..terlampau terluka..ya allah kenapa ujian sebegini rupa aku alaminya sekali lagi?..setahun yg lepas aku alaminya juga..tahun ni juga aku alaminya lagi..bertapa peritnya aku rasa..seolah olah maruahku dipijak pijak sekali lagi..aku ikhlas dengannya..malah tiada dendam pun..tp kenapa dia tegar memutuskn hbngn kami dngn tnpa sebarng kata?..aku malu dngn kwn2 ku..mungkin ada diantr mereka yg berkata 'padan muka kau..siapa srh trima dia blk dlm hdup kau..dulu dia dh mainkn prasaan kau..now kau trima dia blk..now rasaknlh lagi!'.. mula r anasir anasir jahat berkata kpdku..



nthlh aku tidak dpt berfikir skrng ni..yang aku tahu..aku ta kuat lg..aku cuba kuatkn smngt ku..namun seolah smngtku hlng dibawa pergi oleh dia..air mata yg ku tahan mengalir juga dngn sendirinya..

aku tidur bertemankn air mata..



pagi ni aku bngn dr tdur..tp bdn ku lemah sngt..kplaku berat..aku demam..akhirnya aku mngmbil keputusan tidak pergi ke klas..minta maaf kpd group2 aku..mira win khairul rallie manja ita addy n ejat shooru..aku tahu u all smua mmpu lakukn keje tnpa kehadiran aku..aku ta lart nk pergi ke klas..aku ta mmpu..



buat Abg Rashid..terima kasih sbb bg far nasihat dn smngt..far tahu niat abg baik..far akn cuba kuat demi masa depn far..



buat tmnku dayah..dayah pnh bg tahu far kn..ibu daniel kata didunia ini cinta pertama kita ta selalunya dpt..cinta kedua kita amik sbgai pengajarn n cinta ketiga adalah cinta sejati kita..dayah yg tahu kisah cinta far ngn dia dr mula smpai skrng..cinta pertama n cinta kedua far adlh org yg sma kn?..cinta ketiga siapa pula yg akn kekal sbgai cinta sejati?adkh si dia lag?..far tatau dayah..biarlah masa yg mentukan..



aku hnyalah aku..insan biasa..tiada yg special pun..hanya biasa biasa..dulu aku ceria sbb cinta kami bersmbng semula..justeru aku brani menamkan impian..aku teringn sekali mnymbut bday aku bersama kekasih hati pd 9 january..dr thn lps aku idamkan..sbb aku cemburu dngn teman2ku yg mnymbut bday mereka dngn kekasih hati msg2..indh skali cr mereka ceritakn padaku..tp aku?..hnya dngn impian saja lah aku mmpu..nk yg real maybe tidak..hatiku seolah membeku terus..aku takut nk alami dunia percintaan sekali lagi..aku tamau disakiti lagi..aku pnt..



aku redha n pasrah dengn ujian yang allah berikan kpdaku..KAU kuatkn lah hatiku..kembalikanlah semangtku.. 

maybe aku tidak layak bercinta..

 BEST REGARDS,



Best regards,




Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...