Followers

Monday, October 31, 2011

hohoi!!!

salam..hehehe..


smlm..aku tdur awl wei..pdahl ta sdr hari ni exam..sebabnya??..aku tada mood lngsung nk baca buku..aku tiba2 rindu gila ngn dia..smlm lps aku tulis blog..aku trus tdo..sblum tu..azief n shah dtg umh nk pnjm nota..tngh best2 n melayan prasaan tulis kat blog..si azief dok pnggil aku melalui tngkap..mak aiiii laki ni wat trkejut aku ja!..aku pn kluar lah jmpa drg dpn umh..aku keliru sbnarnya..exam aku kol 8 pg..tp drng kata kol 1..haish mcm mana lak ni..takan exam sub sma tp lain wktu lak kn?..ta logik..kebetulan azief tnjk r jadual kat aku..sah!..teka teki yg brmain di fikirn aku ni dh trjwb..mmg exam aku kol 1..aku slh tngok rupanya..credit to azief n shah!


aku pun trus tdo..tp ta lena n ta leh tdo..asl aku trngt kat dia ni..adoiii!!..shhh g jauh2..hwaaaa...aku menangis lagi..perit rasanya rindu kekasih hati ni..boleh naik gila!..hmmm...aku pkai earphone dngr lagu usng hp cel aku..lama 2 aku trtdo..n trsdr lak ada orng kol..aku ta smpt nk tngk nama..tup2 trus dngr suara..trkejut aku..hmm..dia wish goddluck kat aku..hmm..tq u..


hari ni aku bngun n g kolej pkul 10:30am..naik bas lenseng..dh smpai je trus g basement..lunch dulu..lepak la kat situ smbl baca buku..si azief n shah ajk aku lpk kat lib,tp aku mls lak mahu g sana..so aku n dayah n daniel je..aku mkn ngar lagu..klasss kaw farah!..then hp cel aku berbunyi ada sms...adoi sapa lak bg sms ni..kacau betul lah..br nk lyn lagu jwng ni..ahaha..oh dia bg sms rupanya..hmm..wish goodluck kat aku..thanks awk..kami bersms skjp..


wah dah kol 1 ni..kami pun g r kat kelas msng2..buka je kerts soaln..aku n dyah gelak2..ahaha.nk tahu asl?..soaln sebijik ngn lec kami bg time discussion minggu lps..ahahah..dah siap hfl jwpn A B C D nya ha..45 minit kami selesai jwb exam tok 3 section tu ha..padahal exam hbis pukul 3!..wah terer ta?..ahahha..hope leh dpt result yg okay..A pn lg bgus!..




kami blk..daniel mahu g KLFC..tp aku mls nk kacau drng..so dayah n daniel pergi..aku cpt sensitif bila nmpk couple2 ni..cpt rasa sedih..so aku blk trus..


hope ptng ni ta hujan..dah lama rasanya aku ta g taman..jog..dulu pergi selalu dngan dia..but now..aku srng la jwbnya..evn sedih gila..aku nk wt cm ne kn..hmm..
Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...