Followers

Saturday, October 22, 2011

masihkah ada sinar dlm hidup aku?

salam..


kini aku bersendirian lagi..hidup aku sunyi sangat..semalam after aku bngun dari tidur..aku bagaikan mimpi buruk..namun mimpi buruk itulah yg sedang aku hadapi..ini bukan mimpi..tapi kenyataan!..sayu hatiku tatkala membaca semula sms kami..sedih+kecewa..aku tatau kenapa bergininya pengakhran cerita cinta kami..
aku bngun dr tdur..bdn ku lemah sekali..separuh nyawaku hilang dibawa pergi oleh dia..aku trmenung mengenang nasib yg menimpa aku...air mataku mengalir lagi..aku menangis teresak esak..aku bgun n trus tengok tv untuk menenangkan aku..tp otak melayang ntah kemana..tiba2 mas keluar dr bilik n berkata psl dia chttng ngn lover aku..kenapa dia wt cm tu kat aku..lg aku brtmbh sedih..aku bgun n trus mandi..memandngkan aku ada klass ptng ni pkul 2:30pm..


dlm kelas aku ta focus..aku rasa lemah sngt2..ya allah berikanlah aku kekuatan..apa yg aku buat mcm ta betul aja..hmmmm..aku brtanya kepada win..


aku:win,bf kau selalu ta menyakitkan hati kau?
win:selalu..gaduh pun selalu..
aku:kau buat apa je?ada trpikir nk break?
win:ta pnh..itu semua mmbuatkan kami lebih syg akn satu sama lain..mkin lama kami gaduh or ada skitkan hati.itu semua boleh mengkukuhkan lagi ikatan syg antr kami..memperkuatkan lg..
aku:..aku hanya trdiam....


mmg benar apa kata win..evn dia sering menyakitkan hati aku,aku sebernarnya lebih menghargai dia..itu mmbuatkan aku lebih syg kat dia..sakit itu normal..tp itu semua sekejap je..lama2 sakit itu akn hlng bila kami bergurau mesra..ya mmg betul..bila kami bergurau mesra bergelak ketawa..hati aku lapang..tenang..


pg ni bila aku bgun dr tdur..aku melihat video2 dia..rindunya kat dia..then video tu trhenti kat video yg lain THAT'S WHY U GO AWAY BY MLTR..ada satu lirik yg buatkan aku trdiam sejenak.. YOU THE WANT WHO SET IT UP AND YOU THE WANT WHO MAKES IT STOP..IM THE ONE WHO FEELING LOST RIGHT NOW.......  


masihkah ada sinar dlm hidup aku..?


################################################
dear kekasih hatiku,


i tamau cinta yg kita bina berakhir begini..i tamau kehilngn u..i need u in my life..i mahu u fkir balik..fkir betul2..jngn wt keputusan terburu--buru..i mmpu brthn even u sering menyakiti hati i..i ta pnh slhkn u..kdg2 tu pnhlah i tngh emo..emosi ta stbil..u amk lah masa..i tnggu u..i mahu kita jmpa face to face bncng hal kita..i tamau just dlm sms je..i nk dngr sendiri u ckp kat i..


syg i tunggu u..
#############################################




 wasalam..


Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

2 comments:

  1. farhanah... :)
    setiap yg hadir akan pergi.. namun, jika ada jodoh insyaAllah... jgn sesali apa yg berlaku... mohon yg terbaik pd Allah... insyaAllah ada jalan dan perlindungan drpd Illahi... jgn lemah dan bersedih kerana syaitan akan mengambil tempat di hati kita nanti... ingat... kalau ada jodoh tidak kemana... hidup far sentiasa ada sinar, cuma sedar atau tidak... semua ni ada hikmah utk far.. tenang selalu... <3

    ReplyDelete
  2. dayah:..far trlampau syg kat dia..far cuba dayah..far cuba..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...