Followers

Sunday, October 30, 2011

impian semasa bergelar kekasih hati..

mesti setiap pasngn ada psng impian msg2..apa nk buat ngn partner ..
aku pun begitu..


apa yg nk aku buat?
1) nak smbut new year ngn dia..
2) nak smbut bday aku ngn dia..
3) nak smbut bday dia..
4) nak tngok ank buah dia yg comel tu!..huhuhu..
5) nk g jln2 ngn dia..
6)mcm2 lg..


prkara yg dia ckp nk buat ngan aku tp ta smpt
1) mahu g zoo negara!..haish..kempunan sngt..
2)...........


hwaaa..but now???semua ta jd..aku trkilan sngt..dulu time couple ngn dia..dia slalu bg aku harapn yg tinggi..slalu psng angan2 ngan aku..trlmpau bnyak..family pun dah siap kenlkn..mmg trkilan n sedih gila..bila apa yg kita impikn ta dpt..frust sedih marah semuanya tlh brcmpur mnjadi satu..


mmg kami blh aja lakukan itu semua..tp prasaan itu ta sama..prasaan yg bergelar kwn sahaja tidah sma lngsung dngan perasaan yg bergelar kekasih hati..dr dulu lg aku idam2kan nk smbut bday ngn orng trsyg..i wish i can be like cinderella!..


aku ingt lagi..kami selalu buat kerja gila2..serius wei!..kami pnh brjln dari kolej smpai ke hostel aftr berbuka..kami juga pnh jln dr pv12 ke PM..mcm2 lg kami buat..hwaaa..sedihnya bila ingt balik...


hmm...aku tatau nk kuat n hadapinya selepas ini..
Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...