Followers

Tuesday, November 1, 2011

karok punya pasal!

hello guys..how r u?..
asl ngn karok?..hmm..ni lah aku mahu kongsi sama u all...


isnin minggu lps..aku telah g karok ngn mas n fizul..di sbbkn aku bosan kat umh setelah single ni ha..aku pn g r..lps hbis karok je aku balik umh..mas n fizul g dating..time tu lau ta slh hmpr kol 11pm..smpai je kat umh aku trus solat isyak..n tdo..tp ta tdo pun..aku main sms ngn dia..smpai r aku trtdo..aku trsedar pukul 144pagi..thn aku mahu try tdo balik but ta dpt..haish asl lak ni..tngn aku lenguh gila wei..2 2 belah tngn ni ha..aku urut lah tngn aku ni...thn aku tukar posisi tdo..slalu when ta dpt tdo aku tkr tmpt tdo br leh tdo but still ta dpt tdo..tngn mmg dah naik lenguh  ni ha..sngt3!..aku pn baca ayat kursi..hbis baca je..tb2 tong sampah aku berbunyi..mcm kena hmpap..mcm orng mrh hmps brg..cm tu lah lbh kurng..aku trkejut..adoi.apa hal lak ni..aku trdngar orng mndi dlm bilik air aku but sapa lak?..aku tatau nk wt ap..so aku sms dia..ta bls lak..dh tdo r tu..thn aku sms dayah..still ta bls..aku tatan..so aku trus call dayah..dayah dtng bilik aku n trus urut aku..bfore that dayah amik wuduk dulu then urt tngn aku..then dayah suruh aku amk wuduk..dia kata dlm bilik aku ada bnda jaht..aku pn trus amk wuduk n smbhyng sunat..aku pn trus g bilik dayah..dayah ckp kat aku time aku ngah solat dia nmpak bnda tu kat blkng aku..aku trkejut!..adoi yai..aku pn trus tdo bilik dayah..


semalam bnda yg sama trjadi kat aku..lps pkul 12..aku ta leh tdo lngsung..padahal mmg dh  ngntok gila..kpala aku dh berat sngt ni..tngn aku tb2 lenguh..blkng aku sakit..aku ta sdp hati dh..then aku msuk bilik ema..tdo ngn dia..yg peliknya sakit aku mkin berkurng dok dlm bilik ema..tp still ta leh tdo..aku bngun n amk wuduk..lama2 tu br aku dpt tdo..sms dayah tp dia tabls..tu yg aku tdo bilik ema..
esoknya aku bngun lwt sngt..kol 10:30 am..bngun2 je aku rasa letih yg amt..but aku bgn dr tdo gk..
trus tngok tv ngn dayah n kak linda..dayah cter kat aku..dayh bangn nk solat hajat..then mcm mana ntah dia kata dia dpt rasakan bilik aku tu lain mcm..rasa gelap je..ada bnda jht..aku trkejut.yg amt....ye r bilik aku tu..aku sebilik ngn kak dila..bila tnya kak dila ta da lak dia alami apa2..apa aku nk wat ni..yg aku tahu solat aku tamau tinggal..ni je lah plndung yg aku ada..ya allah jngnlah bnda2 buruk berlaku kat aku..
minggu ni ayah aku kerap call..ckp aku okay ke ta..ada apa2 brlaku ke..
insyaallah..aku okay..




Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...