Followers

Wednesday, November 2, 2011

what happen ha?

hello3..!


hehe..how r u today?..im super duper great!really?..yeah seriusly..
actually..aku tatau apa dh jd ngn aku ni..aku rasa mcm dah jadi mcm dulu..
aku n dia dh mula keluar bersama..n sms mcm dulu balik..even kami tiada istilah couple lg..tp kenapa aku ringn saja ja ngn dia..maksud aku dulu time pts punya la heart aku break gila..but now mcm dah ta rasa semua tu lg..kami slalu sms..keluar brsma..aku pn ta ngrti..msng2 mcm ta 100% putus..tu yg kami rasa..


tp adakah ni perasaan cinta aku kat dia or hanya sekadar seorng kawn?..ntahlah aku pn ta psti..


aku keliru!!!!!!


bila sms ngn dia..teringat mcm dulu..
bila keluar ngan dia..teringat mcm dulu..
bila bergurau senda ngan dia...teringat mcm dulu..
apa ni ha?.!!!..








Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...