Followers

Tuesday, November 29, 2011

huhuhu -__-

salam hijrah,,hehee..


hwaaa..makin lama makin rindu sama dia..evn dah 5 mnggu 3 hari kami break..tp rasa mcm baru je keluar dating ngan dia...rasa mcm br je lps bergurau senda ngn dia..semua rasa mcm br je aku ada teman lelaki..tp skrng..semua tu dh ta da..dah tada gurau mesra..dah ta da kwn untuk meluahkan problem..dah ta de kwn nk syg menyayng..hmm..aku msh cinta n syg kat dia lg..ntah bila perasaan ini mahu hlng..aku pn tatau..maybe dia mmg cinta sejati aku..cuma kami di uji agr lbh tbh n dpt kuatkan lg hbngn kami..ntah la sejauh mana kami blh jd brgini..hanya masa n waktu yg dpt ditentukan..
hari ni tarikh 29..tarikh n num yg plng bermakna kat aku..tp tu semua dulu..


okay cter feeling2 dh hbis..kan lebih2 aku yg nangis t..ahaha


ni satu hal lg..adoi mcm2 hal la..ni psl housemate aku..yg tacing ngn aku n dayah..eh2 kau ni..sapa yg slh?..aku ke kau?..dia ta brani nk mrh aku so dia gunakn dayah..dia lpskan kat dayah..mntng2 dayah tu jiwanya lembut..sesedp rasa je ckp cm tu..baik jmpa face to face wei..aku lak mana suka tngok dayah jd murm tacng sedih2 cm tu..adoiyaii...bgus r pakwe dia mrh kat daniel (kwn laki baik dayah) n kau lak mrh dayah..tu pn melalui sms..elok sngt r tu kan..kita dh besar..msng2 dh ada otak..ta leh ke kau n pakwe kau jmpa kami bncng?,..nk buknnya lpskn kat orng lain?..ta adil bg dayah n daniel..napa ta jmpa aku je?tkut?sbb aku grng?..ha?..eh tlg r..kita satu rmh lorh..takan nk msm2 muka lak..dah r satu bilik..ssh tu..blh trtkn tau!..kami bkn sengaja..tp kami fkirkan demi masa dpn kami tau...kami dh bncng hbis2..lain kali dtg kelas tau..pakwe kau skali..jgn nk tuduh2 kami okay..kami ada alasn kami sndiri..sorry to say like this okay..hope kita still frnds..


okay2 dh smpai sini je cter psl ni..heehhee..
ada salah n silap harap diampunkan..insyaalah..amin..:D








Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...