Followers

Saturday, December 3, 2011

bila..bila..& bila..

salam diberi..sebgai pembuka bicara.. :D


bila terjatuh hati pd si dia pd pandangn pertama..hati mula berdetik.."kenapa ngn aku?"..


bila tersrmpk ngn si dia..hati mula bicara "asl ngn hati aku ni?"


bila hati mmg dh berkenan pd si dia..hati mula berkata "aku mesti buat sesuatu!"


bila hati ku dan hatinya dh mula bersatu..hati aku berkata "wah bahagianya hdup aku di smpng orng yg ku cintai :D tiap ms teringat je.."


bila kami kdg2 ada gaduh atau perselisfhmn..hati mula berkata "hwaa seksanya bgrduh ni..cpt2 lah hbis.."


bila kami keluar date..hati mula berkata :aku rasa selamat disisinya.."


bila sidia memutuskn hbngn kami..hati mula berkata "kenapa?apa slh aku?.jgnlah..aku trlmpau cintai kamu sngt2!!"


bila part nk lupakan dia..hati mula berkata "kenapa ssh sngt nk lupakan dia ni??..please aku mhu lpkn dia trus..agar aku dpt mengubt hatiku yg luka..tp knp kau ttp mncl dlm ingtan aku.."


bila bila n bila...






Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...