Followers

Tuesday, December 13, 2011

HATI TERLUKA !!!

SALAM..


HWAA..tiba2 lagu hati terluka by billy zulkainan termain dimindaku..
hwaaa..sedih sngt2!!


kalau ku tahu ta da ku brsussh payah g cr pizza
..ta de ku berssh payah meredah hujan..ta de ku brsusah payah menyebrng jln..hwaaa..semuanya sia2 berlaka...aku buat tu semata mata tok dia.!!!..


aku on fb..and kat wall tiba2 mncl dia rltionship ngn girl lain..aku pelik..dia kata kat aku dia tamau kapel..n dia pts ngn far pun sbb ta bersedia lg..tp apa dia buat??..sakitnya hati aku..sedih sngt2..
aku knl girl tu..adik angkat dia....tp aku ta slhkn adik angkat dia..aku mrh n grm ngn dia yg ckp cm tu kat aku time nk pts ngn aku..hati mana ta sakit bila diprmainkn begitu..


dh la bye!
Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...