Followers

Friday, November 25, 2011

ala2 MAster chef!!!

yuhuuuu~~~~


aahaha...apa khbr?..lama gk ta update blog ni ha..minggu ni aku midterm..kitchen practical ...bg subject western ccookery,meat and garde manger...mencbr gak..
bg klass western aku group ngn addy..aku trpisah ngn dayah..huhu..so exam aku start kol 3pm..kami diarh mmbuat fettucini carbonara...aku trkejutlah..sbb aku ta brapa reti..tapa2..aku cuba..si addy lah mengharpkan aku..adoi..kami pun buat lah..dh siap pun..n cheff pun rasa..tp trlebih garam lak..hwaaaa..aku mcm nk nangis je...sbb kuah pekat so rasa garam cpt rasa..tapa2..


klass meat lak..keesokkannya..chef srh kami buat trussing daging..individu beb!..3 mnt je dia bg masa..cuak wei..tnggu giliran tu ha lg r wat aku berdebar debar..bila time aku je..aku dh glabh..aku wat lah..tp klm kabut..skit je r..ahaha




hari ni exam garde manger lak..chef eddy bg bhn n kami disurh cpta resepi ikut bhn yg dia bg..huhu..hope blh buat!!!!!
Thanks For Reading..U can like it or leave a comment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...